09/07/2016

Escola de rem

Vols divertir-te practicant una activitat diferent a l’aire lliure?

Vine a l’escola de rem de Castelldefels i descobriràs un dels
esports més complets i beneficiosos que existeixen.

Vine a l’escola de rem de Castelldefels i descobriràs un dels esports més complets i beneficiosos que existeixen.

Portes obertes cada primer diumenge de mes
Per apuntar-te només cal que enviïs un correu a info@barcelonarem.org amb l’assumpte “Portes obertes” i la següent informació: dia d’assistència, nom complet, DNI, edat, telèfon i e-mail de contacte.

Els cursos:

Inscripció cursos de rem 2018

Curs d’iniciació

Pensat per a capacitar a l’alumne per tal que pugui remar de forma autònoma. S’hi adquireixen nocions tècniques, de gestualitat, de seguretat, de manipulació del material i d’autoentrenament.

Dirigit a qui vulgui fer un esport que li permeti treballar la vessant cardiovascular, el to muscular i l’elasticitat.

• Lloc: Escola de Rem de Castelldefels (Barcelona Club de Rem) – Canal Olímpic de Castelldefels
  • Durada: 4 dies x 2 hores cada dia (8 hores en total).
  • Dates: el segon i tercer cap de setmana de cada mes.*
  • Preu: 100 €.
  • Inscripció:
    Només cal enviar un correu a info@barcelonarem.org amb l’assumpte “Preinscripció Curs Iniciació” i la següent informació: data del curs, nom complet, edat, NIF o passaport, telèfon, e-mail i, en cas de ser soci del Canal Olímpic, el número de carnet.

*El curs es portarà a terme sempre que hi hagi un mínim de 2 persones apuntades.

Curs personalitzat

Si no pots assistir al curs d’iniciació en l’horari establert, o si prefereixes un curs individual, cap problema! Et podem organitzar un curs adaptat a les teves necessitats.

• Duració: 8 hores.
  • Preu: 150€.
  • Horari: a convenir.
  • Inscripcions:
    Només cal enviar un correu a info@barcelonarem.org amb l’assumpte “Curs personalitzat” i la següent informació: dates i horaris de perferència per al curs, nom complet, edat, NIF o passaport, telèfon, e-mail i, en cas de ser soci del Canal Olímpic, el número de carnet.Els horaris poden veure’s modificats per causes alienes al club. En aquest cas us avisaríem al més aviat possible.

Curs de capacitació

Dirigit a socis que tenen experiència i ja dominen el rem en iola. Capacita per a poder remar en 1x o entrenar en horari de competició. Per a consolidar la tècnica en 1x i reforçar la seguretat, la bona manipulació del material i les bones pràctiques a l’aigua.

• Durada: 2 hores
  • Preu: 20€
  • Horaris: a convenir.
  • Inscripcions:
    Cal fer la proposta a l’entrenador, que és qui valorarà si estàs preparat. Des de secretaria et buscaran una data i hora que et pugui anar bé.

I si m’agrada, com puc continuar?

Doncs benvingut al Club! Per a continuar aprenent i gaudint, a més de participar en les nombroses i variades activitats del club visita l’apartat “Fes-te soci“.